Ljusa stunder

Sommaren har kommit åter och vi har försökt att njuta av det fina vädret så gott det går. Igår bestämde jag mig för att bege mig hem ifrån jobbet lite tidigare. Tog en tur ut till stranden för att lapa lite sol. Något bad blev det dock inte, men ska försöka mig på att ta åtminstone ett dopp till innan sommaren är över. På kvällen blev det grillning tillsammans med Lasse och Emelie. En fin sommarkväll med god mat och dricka i gott sällskap.
 
Imorse var jag energisk nog att ge mig iväg på ett morgonpass med Indoor Walking. Ett väldigt varmt och blött pass men ack vad skönt det känns i kroppen nu. Känns skönt att vara igång igen! Ikväll vankas kräftskiva tillsammans med familjen i Ronneby. Mumma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback