Jobbfest

Idag har jag spenderat större delen av dagen i Ronneby på jobbfest tillsammans med Niklas och hans arbetskamrater. Blev ett väldigt ståhej med tipsrunda, lekar och öl-brännboll. Jag och Veronica lyckades komma på delad förstaplats på tipsrundan. I och med det blev jag två pingisrack (av plast med barbiemotiv) rikare (men gav genast bort min vinst till en liten pojke). Kallt var det i Brunnsparken, men ju mer man drack desto varmare blev det. Kanske det är av just den anledning som jag just nu sitter här hemma helt ensam i värmen med en bit vattenmelon framför mig? Jag och Veronica drack nog inte tillräckligt mycket för att kunna vara ute i kylen hela kvällen lång och åkte därför hem i förtid. Killarna var (som vanligt) av lite hårdare virke och lär inte ramla hem förrän om ett par timmar. 

Nu lite film i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback