Familjedag

Har varit en lugn lördag, en välbehövlig sådan! Tog en långpromenad med Josse innan frukosten, inhandlade lite frallor på hemvägen som jag och Niklas sedan åt tillsammans innan jag sedan begav mig till Ronneby. I Ronneby väntade sedan en mor-och-dotter-tur på stan, ett besök på urmysiga Café Mandeltårtan, och sedan var det bara att bänka sig på Brunnsvallens läktare för att se lillebror Mathias spela fotboll (tänkte skriva spöa Högadal, men det var ju precis det de inte gjorde). Kvällen har jag spenderat uppkrupen i soffan hemma i Ronneby, "Fångarna på fortet" på tv:n och en godispåse nära till hands - precis som förr i tiden!

Nu är jag trött och skall gå till sängs. Min bättre eller sämre hälft (vilket det nu är) är på villovägar i staden men kommer väl hemvinglandes om ett par timmar skulle jag tro. Själv är jag fast besluten om att vakna pigg och utvilad imorgon. Godnatt!


Mamma och Lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback