En söndag...

Tvätten är i tvättstugan. På spisen står söndagssteken och puttrar. Dagens skörd av kantareller/trattkantareller står nyrensade på diskbänken redo att bli stekta. I kylskåpet står nya hemmagjorda proteinbars och stelnar innan det är dags är skära upp dem. Själv sitter jag hemma i soffan i den nystädade lägenheten och känner mig allmänt nöjd med dagen. Kanske till och med känner mig så pass nöjd att jag tar ett glas vitt ikväll, något jag i övrigt har avstått hela helgen. Vi får se.

Imorgon väntar en ny vecka och då tar gymmets höstschema fart. Längtar till morgondagens release av "Our House", tror att det blir grymt!





Kommentarer
Postat av: josse

Ja, det ska bli väldigt spännande imorgon ;) Åh, vad duktig du har varit då.. kan man få recepten på proteinbarsen kanske?;) pussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback