Allt i en enda röra

Nya fönster är lika med inga rullgardiner uppsatta ännu. Men på hösten känns det ändå helt okej att få vakna med solen i ögonen, istället för att masa sig upp i mörkret som på vardagarna. Känner mig ganska utvilad idag och redo för en ny arbetsvecka, det har ju faktiskt varit en bra helg.

Fredagens after work på Stars var mycket trevlig och jag skrattade tills jag fick ont i magen (och lite till faktiskt). Vid niotiden bar det av mot biografen med Josse och Emelie. Svensson Svensson stod för underhållningen, vilket var okej (även om något inom mig gnager ändå att "det var bättre förr). Under gårdagen besökte vi Backaryd för att fira världens bästa morfar, som fyllt 85 år, med hela tjocka släkten. Blev en trevlig tillställning med enormt mycket mat (såklart!). Jag har en ganska knäpp och konstig släkt, men de är allt bra ändå!

Idag blir det till att ge sig ut i det vackra vädret!

Glad Morfar på 85-årskalaset


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback