I väntan på juletider...

Sitter och avnjuter en kopp te i soffan denna mycket gråa söndagsförmiddag. Igår rustade jag och Niklas oss för julen genom att inhandla diverse julsaker, såsom en plastgran, julgranskulor, adventsljus m.m. Det är nu många år sedan jag flyttade hemifrån, men ändå har jag aldrig någonsin ägt en egen gran (kanske inte så konstigt då jag aldrig tillbringade någon jul i Växjö och då den lilla ettan vi bodde i förra julen var lite väl trång) - men i år ska det bli annorlunda! Nej, ni kan vara lugna - jag ska inte sätta upp någon gran ännu, men det känns ändå bra att den ligger nere i förrådet och väntar på att bli uppackad. Jo, jag längtar faktiskt till jul nu...

Advent 101128


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback