25 år.

Att fylla år medför väldigt splittrade känslor. Sedan några år tillbaka förknippar jag födelsedagar mest med något jobbigt, att vakna upp med en stor klump i magen. Men ju mer dagen fortskrider, desto mer gillar jag ändå att fylla år. Födelsedagar tydliggör verkligen vad många omtänksamma människor man har i sitt liv.

Gårdagen var fin. Kollegorna på ekonomiavdelningen sjöng och överlämnade en fin höstbukett. Vidare mot utbildning i Browser-mallar, och då dök tre konsulter upp med en blomma och samtliga 25 kursdeltagare ställde sig upp och sjöng mitt i skolrestaurangen. Okej, det sistnämnda var faktiskt en ganska jobbig upplevelse då jag riktig kände hur mitt ansikte mer och mer antog en tomatröd nyans. Men ändå. Fina arbetskamrater. Flexade hem vid lunchtid och begav mig då till Ronneby för lunch med Mamma och Farmor. Efter det blev det en eftermiddag på Ronneby Brunns spa. Perfekt! Dagen avslutades sedan med restaurangmys med min fina sambo.

Tack alla fina för att ni förgyllde min 25-årsdag. Halvvägs till 50. Jag har lite svårt att ta in det. Jag tror att jag väljer att vara 22 år ett par år till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback