Premiär

Har dagen till ära haft årets springpremiär. Det gick sakta, det kändes tungt (även om det gick bättre än väntat) och det var bara ett varv på slingan - men det var i alla fall en premiär! Nu kan det bara bli bättre (i alla fall om jag lyckas ta på mig joggingskorna och ge mig ut igen). Motivationen att gå till gymmet har (precis som väntat) dalat fullständigt i takt med att antalet soltimmar per dygn ökat, så behöver ett substitut.

Nu ska jag slappa. En heldag med möten gör att huvudet snurrar mer än vanligt.

Klippning - ja tack!


Kommentarer
Postat av: josse

Ja eller är det helt enkelt så att jag inte förstår massa sånt konstigt?:p Tänk om jag säger att jag inte fattar och sen tycker de andra som läst de att det är kanon bra..:/ Blir ju lite fel då kanske.. Usch ja jag får väl hoppas på det bästa. Det är lite rörigt just nu :/ Ha en bra dag på jobbet gumman. kraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback