Önskelista

Böcker. Något jag gärna vill finna tid till, men som ständigt bortprioriteras. Jag hoppas innerligt att läsningen kommer att prioriteras mer framåt sommaren. En bra bok på stranden vore faktiskt inte så dumt. Läsönskelistan är lång, innehållande både humoristiska och allvarsamma böcker. Topp-fem-listan får ni här (inte för att jag tror att någon är intresserad utan mer för mitt eget minnes skull):

1.

"Ljust&Fräscht-boken", av Fredrik Lindström och Henrik Schyffert

2.

"Makten, Myglet, Politiken", av Thomas Bodström

3.

"Vi som skulle bli gamla tillsammans", av Petra Lilja Andersson

4.

"Det du inte såg", av Patrik Sjöberg

5.

"Jag vägrar att dö nyfiken", av Babben Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback