Helgen

Söndagmorgon och helgen börjar lida mot sitt slut. Jag och Niklas smet ifrån festen tidigt igårkväll och begav oss in till stan. Och nej, vi hamnade inte på en uteservering där vi bäljade i oss drinkar utan istället på en mörk biograf som en massa pirater hade intagit (ja, Pirates of the Caribbean). Lite mer lagom en lördagskväll för två trötta individer.

Idag bär det av mot Aspan för att fira Morsdag. Ska bli mysigt. I övrigt har någon ond ande (eller liknande) tagit över min hals. Det gillar vi inte! Bäljar i mig mängder av te och vitaminer för att mota bort vad det än är som försöker ta över min kropp. Några sjukdomar finns det varken tid, lust eller ork med just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback