Sälenresan 2011

Jag är tillbaka! Och faktum är att det känns riktigt bra att vara tillbaka igen. Ledigheten i Sälen har varit fin men det är som det sägs "Borta bra men hemma bäst!".

Förkylningen håller i sig (för de få som undrar det). Kan informera er om att ni inte bör kurera en förkylning med skidåkning och kall alpluft, det stjälper nämligen mer än vad det hjälper. Känner ni dock att ni behöver något för själen är definitivt en skidresa något att rekommendera. Veckan som gått har bestått av skidåkning (såklart), lite afterski (på tok för lite), en utgång på Fjällis med Anna, firande av Pappa som fyllde halvvägs till 100, luncher i backen, god mat (lite för mycket av det goda kanske) och två vurpor från min sida. Jag tog mig ner för skidbacken "Väggen" (observera ordvalet "tog mig ner") och tjänade därmed 100 välförtjänta kronor som jag skall inkassera av lillebror Mathias. Trollskogen var lite av min och Simons favoritbacke och vi spenderade mycket tid där med att hoppa på gupp - barn på nytt!

Idag kommer jag att spendera tiden med att packa upp min gigantiska väska som just nu tar upp väldigt mycket plats i hallen. Skall fixa lite här hemma och faktiskt bara njuta av det. Det ni!



Simon, Mamma och Jag


Pappa


Anna och Jag

Jag och lillebror Simon

"Lyktan" på Hundfjällets topp


Faster Karin och den nyblivna 50-åringen


Min "lill-kusin" (som numera är allt annat än liten)

Skålar på Café Mezzo

Mamma och Simon på fjälltoppen

Hela gänget (utom Nicklas som är fotograf) (inte min Niklas då alltså)
Filip, Jag, Simon, Karin, Anna, Pappa och Mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback