Popular

Frågar ni mig tycker jag att årets vinnare av melodifestivalen är ett stort skämt med en urfånig text. Å andra sidan är jag väl medveten om att det under gårdagen inte fanns en enda given vinnare, liksom att Saade egentligen vann väldigt rättvisst (framröstad till etta av både juryn och svenska folket). Bitter? Nej, inte alls. Konstaterar mer att min musiksmak tydligen inte alls speglar svenska folkets. För mig känns det helt ofattbart att någon skulle vilja köpa en skiva av exempelvis EMD, men trots det är det låtar i denna genre som spelas mest på radion. Märkligt det där.

Hur som helst. Idag är min sista lediga dag under min semestervecka. Än så länge känner jag ingen som helst ångest utan tvärtom känner jag mig taggad för att bemöta allt som skall ske i under veckan. Hoppas att förkylningen skall ge med sig så fort som möjligt så att jag kan ta tag i träningen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback