Jag har sett bättre dagar

Ja det kan man verkligen säga. Något otäckt försöker ta över min kropp, någon otäck liten bacill som vill kontrollera mina luftrör. Det hela resulterar i en jobbig hosta och en orkeslöshet. Jag kämpar dock på så gott jag kan för att mota bort denna otäcka lilla bacill. Värktabletter, glass och vitaminer i massor kan ju bara leda till förbättringar.

Dagen i övrigt har varit lite utöver det vanliga. På grund av sjukdomar på jobbet fick jag akut agera ersättare och delta på lönekonferens på Statt i stan hela dagen. Väldigt intressant men konferens kombinerat med hosta är inget vidare. Ikväll blir det tidig sänggång med tummarna i ett stadigt grepp - jag får absolut inte bli sjuk! Jag har varken tid, lust eller ork med det just nu. Sälen är inom räckhåll och då ska jag vila till max. Håll ut lite till...

Ja Anna - jag taggar inför skidresan så gott jag kan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback