En torsdag i mängden

Ingen snö... än! Bara grått och regn vilket kanske inte är så mycket bättre det. Ikväll skall jag i alla fall ge mig av mot gymmet och träna. Är väl drygt 2,5 vecka sedan sist, men nu börjar förkylningen äntligen ge med sig så tänkte sparka igång det hela med ett pass Indoor Walking. Kan väl inte påstå att jag är jätte peppad just nu, men längtar efter den där efter-träning-känslan.

I övrigt rullar bara livet på för tillfället. Rutiner, rutiner, rutiner. Det mest storslagna som händer imorgon är förmodligen att jag har tänkt byta möbler på kontoret på jobbet och fixa iordning lite så det känns mer som "mitt". Erkänn att era ögon nästa ploppar ut av denna storslagna information!?

Nähä, ta en banan och börja ladda inför vad som komma skall; svettas!

Kommentarer
Postat av: Georgelizabeth

This is great please keep on the good and wonderful work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback