Vardagen

Arbetet har satt igång igen. Det är inte utan att jag känner mig lite "efter" idag. För det första är det extremt svårt för kroppen att förstå att det inte är måndag idag. För det andra är det precis som om fingerfärdigheten har kommit av sig efter bara ett par dagars ledighet. Undrar just hur jag kommer att känna mig efter den tre veckor långa sommarsemestern. Hm. Imorgon är det i alla fall en ny dag och förhoppningsvis är jag mer fit for fight då!

Efter jobbet blev det storhandling. Kylen är nu så gott som fullproppad (slår vad om att vi säkerligen har glömt något som vi ändå måste köpa imorgon) och jag har fixat lite hemma med tvätt och plantering. Förstår om ni tycker att det är extremt roande att läsa om min otroligt spännande vardag. Dags att ta tag i matlagningen på allvar och sedan blir det förmodligen ett dopp i havet innan vi bänkar oss framför tv:n resten av kvällen.


Lite färg har jag allt lyckats få under ledigheten -
dock floss jag redan på näsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback