Sol, vind och vatten...

Ännu en fin dag igår och det ser ut som om vi har ännu en fin dag att se fram emot. Gårdagen spenderades på Almö tillsammans med ett gäng fina människor. Det blev sol (mina knän har fått en ilsket röd färg som följd) och jag och Linn gav oss på årets första dopp. Tämligen behagligt vill jag påstå, så det blir nog ett nytt dopp inom en snar framtid. Efter det blev det gymmet (efter påtryckningar av sambon, självmant skulle jag aldrig bosätta mig på ett gym när det är strålande solsken ute) och sedan grillning på Aspan med farmor och farfar. Vi avslutade sedan denna utomordentliga fina dag med fiske vid Emmahultasjön tillsammans med fina Per och Veronica.

Ledighet och sol är helt klart en lyckad kombination!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback