Vardagsfunderingar

Dagarna flyter förbi. När jag ser mig själv i spegeln varje morgon slås jag av tanken att det är väldig tur att smink existerar, de där ringarna under ögonen är inte alltför vackra. Med andra ord; jag är trött! Skall bli skönt med en lugn helg.

Igår efter jobbet blev det stan där jag mötte upp Brattan. Blev lite sushi i Hoglandspark och sedan bio. Ja, bio! Nej, jag vet att det kanske inte är det mest optimala man kan ägna sig åt en vacker och varm sommarkväll, men så blev det. I vilket fall som helst såg vi "Kronjuvelerna". Vad jag tyckte? Märklig film, jag är nog inte tillräckligt djup av mig för att jag skall kunna tycka om den. Men någon stjärna får den nog ändå, bara eftersom Björn Gustavsson var med. Eller var det bara för att Björn Gustavsson klädde av sig i en scen? Nej det var det såklart inte, han är bättre med kläder på!

Ikväll skall jag ägna mig åt något som hör mer sommaren till - uteserveringshäng! Och inte med vilka som helst, utan med "Nättrabyflickorna" (Tadaaa...!!)! Jag är så trött så att ögonen går i kors (och är därmed ganska nöjd med mitt beslut att köra och inte intaga något vin), men tror att det kan bli väldigt skoj ändå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback