Söndag.

Gårdagskvällen blev en trevlig kväll. Jag var lite inne på att kvällen skulle utvecklas till en utekväll, men istället tog huvudvärken i överhand så när alla tog taxin in till stan traskade jag hem till min säng. Lika bra det känner jag idag. Den där semestern är sannerligen efterlängtad. Jag tror att jag får ta ett par dagar bara till att sova för att komma ikapp.

Idag är det väldigt lugnt på Hallengrensvägen. Det enda vettiga jag har tagit mig för idag är att gå och handla och att baka en morotskaka till min lille sjukling. Om en stund är det dags att ta tag i söndagsmiddagen och sedan blir det eventuellt en liten runda ut till Hasslö för att bjuda på morotskaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback