Snart.....

En arbetsdag kvar, en ynka arbetsdag (kanske till och med bara en halv om jag lyckas få till det som jag vill) sen är den här - min efterlängtade semester! Bara åka hem, hämta väskorna, åka till flygplatsen och sedan rivstarta hela semestern med en tripp till huvudstaden. Hoppas jag i alla fall! För tillfället finns det en överhängande risk att jag får fira min semester nerbäddad i sängen istället. Halsen ömmar och mandlarna är enormt svullna. Lite hosta på det och läget är fulländat.

Hoppas på ett mirakel och tar mig en isglass. Godkväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller tummarna för att glassfén kommer ikväll och gör dig frisk som en nötkärna :) Ingen ska behöva vara sjuk på sin semester... Krya på dig!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback