S E M E S T E R

Den är här. Den är verkligen här. Vädret skulle visserligen kunna vara bättre. Min hälsa likaså. Men det struntar vi i nu - för jag har minsann sommarsemester, min första någonsin!

Efter lite funderande och vägande fram och tillbaka har jag kommit fram till att det blir Stockholm ikväll ändå. Lite hosta och en igentäppt hals har väl ingen dött av. Eller, det finns det säkert visst de som har gjort vid närmare eftertanke men jag kommer inte att göra det i alla fall. En vis personalchef sa idag "Du är ung - det är klart att du ska åka iväg och ha roligt. Lite värktabletter och storstadsluft på det, kan ju inte bli bättre!". (SMHI spår dessutom bättre väder i Stockholm än i Karlskrona). Så om ett par timmar bär det av mot flygplatsen.

Åter i Blekinge på tisdag! Ha en fin helg! :)

Pryder just nu dörren till mitt kontor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback