Helg

Blev en lugn kväll igår. Vi åt gott och gick och la oss på tok för tidigt, så pass tidigt att jag inte ens kan skriva klockslaget för då skäms jag. Men nog var det skönt att vakna utvilad för en gångs skull. Niklas klocka däremot ringde klockan fyra och det var bara för honom att ta sig upp och iväg till jobbet. Stackarn! Har varit en hård andra veckan på nya jobbet för honom.

Idag blir det stranden med Veronica och Tina för min del. Hoppas jag i alla fall. Alla vädersidor på internet visar att det skall bli strålande solsken, men utanför fönstret ligger en väldigt tät dimma. Ikväll blir det sedan Backaryd för lite sommarfirande tillsammans med släkten. En årlig tradition som jag inte närvarat på sedan.... jag var tolv år? Men i alla fall, ska bli trevligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback