Full fart mot tjejhelg!

Klockan slår snart åtta, det är fredagmorgon och här sitter jag - hemma! Jag har nämligen tagit semesterdag idag. Det märks tydligt på vädret, från att ha varit strålande solsken hela veckan är det idag molnigt - så typiskt! I vilket fall som helst ska jag om en timme ta mitt pick och pack och bege mig till Halmstad för en hel tjejhelg där tillsammans med "Flickorna Fniss". Ska bli oerhört roligt och jag tror att vi kan få en fin helg ändå, trots vädret! Största bekymret just nu är vad jag ska ha med mig. SMHI har haft fel tidigare, det kanske blir lite solsken i alla fall, kanske tar vi ett dopp även om solen inte steker, eller blir det ihållande regn hela helgen, men det kan förståss vara varmt ändå, kanske till och med åskvärme, inte för mycket kläder men inte för lite heller... suck!

Hur som helst; trevlig helg på er - det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback