Hem, ljuva hem

Ikväll känns allt så där riktigt bra. Jag sitter här i soffan med datorn i knät och bara njuter av vår nya lägenhet. Har tränat zumba ikväll och är så där riktigt härligt trött i kroppen. Det mesta har verkligen gått min väg på sistone och jag bör nog försöka att upppskatta det istället för att bara påpeka vad som fortfarande kan bli bättre. Det är många gånger lättare sagt än gjort dock. På något vis strävar jag alltid lite högre när jag väl nått ett mål. Kan inte riktigt nöja mig med det jag har utan vill alltid ha lite till. Men just  ikväll känner jag mig som sagt helt tillfreds med min tillvaro. Jag tror att jag har hittat min plats, mitt hem och mitt liv. Härligt!


Kommentarer
Postat av: josse

Det låter häärligt vännen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback