Torsdag

Jag har tråkigt. Inte är det så att jag inte har något att göra, utan snarare så att jag en massa saker att göra som jag inte vill göra. Exempelvis borde jag nog stryka den enorma tvätthögen, men av någon anledning känns det allt annat än lockande. Imorgon kommer kusin Anna på besök. Borde därmed även städa lägenheten så att här är någorlunda undanplockat, men inte heller det känns speciellt lockande. Istället förundras jag över vilka märkliga människor det finns. Jag tänkte först skriva "vilka dåliga bilförare det finns" men insåg att det nog inte ens går att kalla dem för bilförare.


Kommentarer
Postat av: Anna

Inte behöver du städa vännen! ses i morgon =)

2011-01-27 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback