Söndagskväll

Fixat och trixat och nu blir det en bra bok uppkrupen i soffan. Ett bra avslut på en söndag som kan liknas med allt annat än en vilodag. Längtar efter något skoj nu. Alla pengar har den senaste tiden gått till lägenheten och det känns som om jag fullständigt har glömt bort mig själv. Dags att beställa en klipptid, köpa lite nya kläder och göra något skoj. Vilken tur att jag har något väldigt skoj inplanerat om cirka två veckor. Jag längtar nu ska ni veta, riktigt riktigt mycket!


Kommentarer
Postat av: Veronica

hoppas det har gått bra för er med städningen, det är ju aldrig skoj... men skönt när det är över. :) åh vad har du för roligt inplanerat? :)

2011-01-23 @ 21:09:39
Postat av: Camilla

Jadå, det har gått bra men vi är inte riktigt klara än. Vill bara lämna över de där nycklarna till Simon nu! :) Blir en liten tripp till Sthlm då med några tjejkompisar från tiden i Växjö. Ska bli skööönt! :)

Och nästa helg väntas bingo - då ska vi bli miljonärer Veronica! :)

Postat av: Veronica

ja det förstår jag, härligt o slippa tänka på det sen... nee vad roligt! :) skönt o komma iväg en sväng :) ja men självklart ska vi bli det! :)

2011-01-23 @ 21:45:52
Postat av: Emelie

Tycker vi får styra upp en tjejkväll snart.. Nån helg i februari kanske går att få till. Länge sen vi träffades bara tjejer..

2011-01-23 @ 22:44:26
Postat av: Camilla

Det tycker jag låter som en mkt bra idé Emelie! Jag kan inte första helgen i feb då som sagt men sen är jag ledig! För ni kan inte nu till helgen va..?

2011-01-24 @ 06:42:43
Postat av: Anonym

Jag jobbar både fredag och lördag denna helgen. Men kan helgen vecka 6 och fredag vecka 7 om nån av de dagarna skulle passa :)

2011-01-24 @ 14:41:10
Postat av: Camilla

Hm. Vi kanske skulle ta och dra igång ett massmail på facebook ist! :)

2011-01-24 @ 18:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback