Söndag.

Söndagen är här och helgen går mot sitt slut... igen! Varit en fin helg innehållande besök av kusin Anna, shopping, en liten lugn "fest" hos oss, besök hos familjen, besök hos farmor och farfar, samt en lugn lördagskväll. Igår investerade jag i en ny dammsugare. Ny lägenhet innebär större yta och därmed mer att städa. Det här med att ha en bra dammsugare än underskattat, det märkte jag igårkväll. På tal om städning så är det vad dagen skall bestå av; slutstädning av den gamla lägenheten. Sedan blir det förmodligen ett besök hos Niklas farmor Sigrid på Hasslö. Ikväll planerar vi att bli miljonärer, eller åtminstone ägare till en ny volvo, då vi ska spela bingolotto tillsammans med Per och Veronica. Det blir fint det. 

I övrigt hoppas jag att den väldiga huvudvärken lägger sig snart så att jag verkligen orkar med allt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback