Onsdag.

"Jag har stått här en stund nu och kollat på din bil. - vilken snygg bil! Är det årets modell? Ja vore det inte för att man är så gammal, snart 84 år, så skulle jag ta och köpa mig en likadan!"

Ett litet samtal med en man som gick förbi med sin hund. Så sött! Blev stående en stund och pratade om allt mellan himmel och jord. Efterlämnade ett litet leende. Efter en dag bestående av jobb, packande, bärande av kartonger och en sväng hem till Ronneby för att hämta lite prylar är det nu dags att gå till sängs. Så om John Blund läser det här; vänligen uppsök mig snarast då jag är i stort behov av sömn! Visst är det roligt att flytta, men allra roligast är det nog när allt är över. Jag längtar efter lite ordning och reda i mitt liv.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: josse

Hoppas du tar det lugnt med flytten & jobbet och inte stressa ihjäl dig vännen lilla! ;)Vilken söt liten gubbe förresten. Hoppas du har kunnat sova inatt. Tänker på dig. Säg till om ni vill ha hjälp! :) Pusss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback