Sälen?

Dagen artade sig ganska bra ändå. Jag tror att jag har återfunnit både Ork, Lust och Energi (även om Inspiration fortfarande är spårlöst försvunnen). Har hunnit med både det ena och det andra efter jobbet; övningskörning, besök hos familjen i Ronneby samt inköp av 50-årspresent.

På tal om 50 år. Snart bär familjen av mot Sälen för att fira Pappa som fyller 50 år. Jag står fortfarande i valet och kvalet om jag ska följa med eller ej. Men när jag ser nedanstående bild vet jag inte hur jag ska kunna stå ut med beslutet att jobba en hel vecka när jag vet att jag skulle kunna befinna mig här istället. Hm. Tufft val.


Kommentarer
Postat av: Jossan

"Det är dagarna du minns som räknas, inte de som bara passerar förbi"



ÅK

ÅK

ÅK

2011-02-23 @ 21:11:39
Postat av: Camilla

Haha. Sant... riktigt sant! :)

2011-02-23 @ 21:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback