Klant

Vill bara rapportera om att nya brödkniven på jobbet är vass. Kan vara bra att veta. Ja kanske inte för er få som läser den här bloggen, för mig veterligen hör ingen av er hemma på BTH. Hur som helst kan det kanske vara bra att veta att man helst bör hålla mig och knivar isär från varandra. Av någon outgrundlig anledning brukar nämligen min knivanvändning alltid sluta i att jag skär mig. Det blöder och gör ont. AJ! Och skär jag mig inte kan man ju alltid ge sig tusan på att jag ska få ett brännmärke istället.

Oj, märkte plötsligt att det här kan missuppfattas. Jag vill genast mota bort alla era tankar om att detta kan vara något destruktivt beteende som jag tar till vid ångestladdade tillfällen. Jag är helt enkelt bara klantig. Väldigt klantig. Kanske till och med världens klantigaste. Nu ska jag ta min onda hand och gå till sängs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback