?

Förvirrad. Jo jag vet vad ni tänker; "Som om hon inte alltid är förvirrad!". Och det stämmer ju säkert, men för tillfället känner jag mig något mer förvirrad än vanligt. Det är som om huvudet är fullt med en massa tankar att det helt enkelt inte får plats för mer nu. Igår skulle jag träna efter jobbet. Flexade hem lite tidigare, ringde Niklas för att meddela att jag nu skulle bege mig till träningen, satte mig i bilen, rattade lite på radion och vips befann jag mig på E22:an - det vill säga på väg hem, i helt motsatt riktning från vart gymmet är beläget. Lång svordomsramsa. På grund av min sinnesförvirring missade jag därför gårdagens afro-pass.

Det finns många olika kurer man kan köpa nu för tiden, exempelvis rena porerna, rensa tarmarna, avlägsna hårväxt m.m. Är det någon som har hört talas om en kur där man dammsuger huvudet på gammalt och ge plats för nytt - vänligen kontakta mig snarast!

Kommentarer
Postat av: josse

vi fick ju dock ett annat pass istället ;)

2011-02-17 @ 17:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback