Allting har ett slut

... och så även semestern! Har varit en fin ledighet med mycket skoj och äventyr, men ändå med många lugna stunder - precis så som en semester ska vara! Känner mig faktiskt redo för att tag i jobbet nu och få allting på banan igen.

I onsdags tog jag med mig större delen av familjen och utmanade dem i äventyrsgolf på Dragsö. Det gick väl så där kan jag ärligt erkänna. I en grupp på fyra kom jag trea. Igår följde jag med mina kära föräldrar på en Kalmartripp, närmare bestämt Ikea. Jag handlade, hör och häpna, ingenting! Lite inspiration har ju dock Ikea alltid att bjuda på och jag tror bestämt att vi är i behov av ett större hem med lite utökade möjligheter att faktiskt göra något. Gårdagen avslutade vi sedan med en fest hemma hos Per och Veronica.

Idag skiner solen och jag och Niklas skall bege oss ut till Hasslö för att åka båt ut till Utklippan. Det blir fint det!


Kommentarer
Postat av: malin

den där banan är ju inte ens svår camilla! spelade den för ett tag sen. snittade två slag på hål... du får helt enkelt öva lite ;)

2011-08-14 @ 10:37:03
Postat av: Camilla

Skyller på att jag hade en dålig dag - det gick bättre sist (visserligen ganska långt ifrån två slag per hål men ändå)! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback