Ljust&Fräscht

Jag har läst många böcker i sommar, den ena bättre än den andra. Jag tänkte nu ta tillfället i akt och dela med mig av min absoluta favoritbok för i år. Räkna dock inte med att det är en bok som du ska läsa innan läggdags, eller en bok du ska ta med dig till stranden, eller att det överhuvudtaget är en bok som man måste läsa från pärm till pärm. Egentligen är det, som författarna själva beskriver det, en soffbordsbok. "En sådan som du ska kunna ha liggande framme utan att egentligen behöva läsa den." - "Ljust och Fräscht-boken"!

Vill du ändå läsa den kan jag lova dig att den bjuder på en hel del leenden. Själv känner jag mig extremt träffad, och är du ens lite intresserad av intredning i någorlunda modernt stuk finns det stor risk att du kommer att känna detsamma. Mer än så tror jag inte att jag säger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback