Host!

Helgen är här och jag har dragit på mig en förkylning. Jag tycks alltid bli sån här lagom tills det händer något skoj; dålig lagom till Sälen-resan, en igentäppt hals lagom till semestern och nu förkyld lagom till morgondagen då det vankas kräftskiva på Aspan. Efter lite ändringar i planerna blir det nu inte en kräftskiva med "flickorna Fniss". Visserligen kvarstår ju fyra tappra flickor, men på grund av en del bortfall har vi valt att nu inkludera två grabbar i festligheterna. Tror att det kan bli bra ändå, trots förkylning. Något som i alla fall kommer lägligt är sommarvädret, då SMHI utlovat fint väder till morgondagen.

Vad kvällen har att bjuda på vet jag faktiskt inte, men jag känner starkt för en lugn kväll på hemmaplan och hoppas på att det skall kunna bota förkylningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback