Energiknippe

Det är en bra dag idag, eller framförallt en bra eftermiddag! Träningen har näst intill legat på hyllan hela sommaren. Har under ett par veckors tid känt att jag borde komma igång igen, men inte riktigt kunnat hitta motivationen. Förrän idag. Nya höstschemt på Wellness är upplagt och jag känner mig taggad inför en massa träningspass i höst. Efter lite tjat från min sambo skall jag tydligen rivstarta det hela idag med ett indoor walking-pass (mest för att jag ändå ska skjutsa in Niklas till stan) Okej, jag får väl ta och medge att jag inte alls känner mig lika pepp på att träna idag som jag gör på att börja om någon vecka. Men det är rätt, när man väl har hittat motivation bör man inte släppa taget om den utan utnyttja den till max.

För att krydda dagen ytterligare damp ikeakatalogen ner i brevlådan idag. En hel katalog fylld med inspiration, om än på ett annat plan än träning. Det riktigt kliar i fingrarna, vill fixa och höststäda för att bona om inför en mysig höst. Ja det är nu alla de där bra höstkänslorna kommer; nystart! Efterhand finns det visserligen en stor risk att de där bra höstkänslorna istället övergår i höstdepp, men det får vi hantera då.

Nu; ladda inför träningen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback