Lördag

Gårdagen började med att jag kände mig otroligt rastlös och slutade med att jag kände mig något stressad. Typiskt Camilla-beteende skulle jag nog vilja påstå.

Efter att ha vandrat fram och tillbaka i lägenheten ett par rundor ringde jag mamma på förmiddagen och frågade om hon ville följa med till Karlshamn. Hon var på och vi tog min lilla blåa bil och begav oss dit. Blev en mor-och-dotter-dag fylld med shopping och fika. På hemvägen körde vi inom kusin Johanna (som idag fyller 19 år) för att överlämna en födelsedagspresent. Väl hemma var det till att stressa för att göra sig iordning för att till slut hamna på Veronicas 25-årsfest. Blev en trevlig kväll innehållande goa människor, otroligt god mat (exotisk planka är nog bland det bästa jag vet) och lekar. Jag och Niklas avslutade dock kvällen oförskämt tidigt och sussade nog kudde runt midnatt. Åldern? Nja, kanske mer dagsformen. Men ett stort tack till Veronica och Per för en väldigt fin kväll!

Skönsång (?) då födelsedagsbarnet anlände

Lekar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback