Jag kan inte fatta det...

Idag är det en speciell dag, en väldigt speciell dag. Idag fyller lillebror Simon hela 14 år, och jag kan verkligen inte fatta det. Vart tog alla de där 14 åren vägen? Jag minns så väl när farmor väckte mig  på morgonen och berättade att mamma och pappa åkt in till BB. Jag minns så väl lillebror Mathias lycka när han fick höra att det blev en lillebror. Jag minns hur stolta vi var när vi fick ta hem lillebror och köra honom i vagnen. Jag minns namndiskussionen (Inte kunde han heta Anton!). Jag minns så väl den där dagen när han helt plötsligt stod upp alldleles själv. Men liten har blivit stor och det är nu bara ett år kvar innan han får köra moppe. Jisses!

Ett stort GRATTIS till världens bästa Simon idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback