Inflyttningsfest

Jag är trött. Riktigt trött. Det är inte var dag man är uppe till 04.30 och det känns i varje cell i hela kroppen att jag är på tok för gammal för sånt där. Men hur som helst hade jag en mycket trevlig lördagskväll och jag vill nog påstå att inflyttningsfesten var ganska lyckad.

Tack alla fina som fyllgyllde vår gårdagskväll!

Förlåt, men bilderna från igår var inte fullt så snygga med nyktra ögon.

Väljer därför (för allas skull) att inte publicera fler bilder än den här där Niklas är i sitt esse.


Kommentarer
Postat av: josse.

Tack själv :) Vi hade jätte trevligt och ni hade gjort så fint och mysigt :) pusss & Kram.

Postat av: Emelie

Har detta på film :P Sååå Nicklas och fin text han kom på med :)

2011-04-11 @ 18:02:20
Postat av: Emelie

vilken fin text skulle det stå :P

2011-04-11 @ 18:02:52
Postat av: Anonym

Haha. Är det illa om man inte ens minns texten? ;)

2011-04-11 @ 18:42:14
Postat av: Camilla

Nä det är nog lika bra. Kan visa filmen när vi ses nästa gång :)

2011-04-11 @ 20:02:52
Postat av: Camilla

Postat av Camilla? ;)



Ja gör det - Niklas ville också se den sa han! :)

2011-04-12 @ 06:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback