Gårdagen

Påskledigheten går mot sitt slut. Varit en fin ledighet och jag känner mig faktiskt ganska pigg och utvilad nu. Gårdagen spenderades med födelsedagsfirande, fixande på Aspan, fixande med bilen, promenix på Tromtö med Per och Veronica och det hela avslutades sedan med lite grillning och spel på Benabacken. Bra dag med andra ord! Har ett litet projekt på G som sysselsatt mina tankar sedan igåreftermiddag. Skall bli spännande att se vad jag kan göra utav det här.

Idag finns det bara en plan; njuta så mycket som möjligt av det underbara vädret (och färdigställa bilen) - härligt!


Födelsedagstårtan

Tromtö

Kommentarer
Postat av: malin

lätt snyggaste tårtan någonsin! :)

Postat av: Camilla

Haha. Ja det tyckte Simon också! :)

2011-04-25 @ 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback