Update.

För er som undrar hur det går på jobbet kan jag glädja er med att det går strålande (en liten  utstickare från föregående blogginlägg). Dock var ekonomichefen mycket upprörd över att vi inte lärt oss en viss detalj på Linnéuniversitetets ekonomutbildning. Efter ett rejält samtal med BTH:s studievägledare var ekonomichefen och studievägledaren överrens; det krävs krafttag och ett mycket allvarligt samtal till de som ansvarar för Linnéuniversitetets ekonomutbildning för att få ordning som alla framtida ekonomer som examineras därifrån. Inte kan man väl ha en magisterutbildning i ekonomi utan att ha haft en endaste kurs i hur man på bästa sätt packar ihop flyttlådor?! Efter en snabb fortbildning är jag nu så gott som fullärd. Sköter jag mig ordentligt de nästkommande dagarna skulle jag i nästa vecka få avancera ytterligare och lära mig hur man på bästa sätt bygger ihop arkivlådor av papp. Det är minsann något som skulle vässa mitt CV rejält tror jag!

Med andra ord har jag haft en väldigt omväxlande dag på arbetet idag. Inte en lång nagel kvar men nu har jag i alla fall bringat någorlunda ordning i ekonomikontorets förråd. Det är minsann både för- och nackdelar med helt nya lokaler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback