På ingång.

En torsdag i mängden innehållande jobb, promenixer och lite annat. Det finns inte plats för mycket annat i mitt liv för tillfället. Men nu är snart den efterlängtade helgen här och då väntas mycket skoj. Faktum är att helgen är så gott som fullbokad. Imorgon efter jobbet ska jag bege mig till frisören, något som inte bara är efterlängtat utan också rent nödvändigt. Nyklippt och nyslingad skall fredagskvällen sedan spenderas på "soffparty". Vad det innebär får jag rapportera om i efterhand. På lördag kommer två av mina Växjöfavoriter på besök, närmare bestämt världens bästa Johanna och världens bästa Martin. Lördagskvällen lär inte bli nådig, utan då vankas fest hos oss och fullt ös medvetslös! På söndag skall jag sedan bara ta igen mig efter en hård vecka/helg...eller? Nja, då bär det av mot Älmhult med Mamma för att shoppa järnet på IKEA.

Sa jag verkligen att helgen var så gott som fullbokad? Det var ju en aning överdrivet. Jag har ju trots allt en liten lucka söndagkväll.

Som sagt; nyfrisering är efterlängtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback