Fredagskväll.

Hade en trevlig fredagskväll hemma hos oss igår. Lite trevligt folk, varsin pizza och ett par cider/öl var och kvällen är fixad! Lasse fixade en mycket snygg macho-tatuering. Om ni inte förstår det roliga har ni nog inte sett filmen "Farsan". Den är sevärd. Blev i alla fall en lugn hemmakväll där den ena efter den andra trillade hem i vettig tid. Jag hade nog kunnat tänka mig att diskutera politik en bra stund till, men sovmorgon en lördag var ju att glömma.

Idag bär det av mot Malmö där "Flickorna Fniss" ska återträffas efter en låååång sommar. Ska bli grymt kul och jag är så laddad!

I övrigt vill jag tacka världens bästa Mamma för att hon ställer upp och hämtar mig tidigt på sin lediga dag för att göra Malmöresan möjlig. Du är guld värd! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback