Fototriss

Har egentligen så mycket att skriva men vet inte hur jag ska formulera mig eller om jag ens vill formulera det. Kanske nöjer jag mig helt enkelt med att skriva att helgen var underbar och sedan behålla alla härliga detaljer för mig själv. Eller så kommer delar av helgen att dyka upp lite titt som tätt under hösten, när jag behöver något  fint att tänka tillbaka på. Men måste redan nu delge mig av Jessicas klockrena kommentar inne på Max vid köp av mjukglass; "Utan sås, så som alla tjejer egentligen vill ha det!". Skratten med er är helt enkelt det naturligaste som finns.

 

Det där med att vara fotomodell är sannerligen inte lätt, men efter mycket om och men lyckades de ganska bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback