Lyckad helg

Fin kväll igår, väldigt fin. Jag har en fin släkt. Ja alltså inte fin i kanten på något vis utan snarare, bra, bäst och underbart härlig! 100-årsfesten var med andra ord väldigt lyckad. Värdarna hade fixat så fint, god mat, liveband, dans... ja det kunde inte ha varit bättre (möjligtvis en bättre sångare, men sådana petitesser bortser vi ifrån). Dessvärre har jag inga vidare bilder att delge,  bara dessa två suddiga som lillebror Simon tog med en mobilkamera.

Dagen har jag och Niklas spenderat i Kalmar. Blev ett besök hos Niklas kompisar där vi blev bjudna på lunch. Efter det intog vi Ikea och några butiker till innan vi till slut begav oss hemåt. Är faktiskt ganska nöjd med helgens bestyr. Imorgon väntas ny arbetsvecka. Tror att jag är redo nu.


Festlokalen

Mormor och Morfar på dansgolvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback