Stipendium

Fick ett litet oväntat samtal på jobbet idag, på min privatmobil. Ett sådant samtal som sprider glädje i den annars ganska så gråa vardagen. Vi, det vill säga jag och mina två kompanjoner Johanna och Marcus, skall motta ett stipendium för bästa magisteruppsats. Det känns faktiskt ganska stort. Vi la verkligen ned blod, svett och tårar på den där uppsatsen. Inte kan jag svära på att uppsatsen i sig är värd ett stipendie, men vi tre som gjort den är banne mig värda ett iaf!

Bild från sista biblioteksdagen. Svårt att inte sakna när man tittar på bilder...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nej va roligt!! Man får verkligen gratulera:) Som ni la ner er själ i den uppsatsen var ni verkligen värda det. Kram

2010-11-25 @ 21:08:43
Postat av: Camilla

Tack Emelie! Känns faktiskt härligt att faktiskt få lite uppskattning. :)

Postat av: Jossan

Åå grattis till er alla tre, riktigt roligt...fan vad ni e duktiga!!! Många kramar och grattis igen!

2010-12-01 @ 13:39:56
Postat av: Jossan

Haha de där grupprummet med den där utsikten ser bekant ut ;) Cajsa och jag har suttit där många gånger under vår c-uppsats, väldigt bra trappa de där för att spana på folk hihihi!

2010-12-01 @ 13:41:57
Postat av: Studiobootleg - Bäst och nyast musik!

Hej där! hur är det med dig?



Gå in på Studiobootleg, jag har lagt upp nya spotifylistor samt har Bruno Mars och Flo Rida släppt nya låtar inatt så kolla in det:)

2010-12-01 @ 13:59:41
URL: http://studiobootleg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback