Sunny Sunday

Tänk att jag en gång i tiden avskydde söndagar. Tyckte att söndagarna var långtråkiga och dessutom på tok för nära måndagarna. Numera älskar jag söndagar, då det tycks vara de enda dagarna då jag faktiskt hinner något. Ännu en produktiv söndag har förflutit förbi. Sovmorgon (kanske inte låter produktivt, men något som jag sällan hinner med), pluggat (japp, har ju börjat med det nu parallellt med jobbet), besökt familjen i Ronneby, tvättat både min och pappas bil (kan vara den bästa farsdag-presenten någonsin), handlat, middag hos farmor och farfar, tvättat och filmmys med Niklas. 

Nu är jag redo för ännu en vecka. Imorgon skall det nya hyreskontraktet skrivas. Planer görs. Jag tror att det här kommer att bli bra.


Kommentarer
Postat av: josse

hehe har ju dock skrivit maila för mer info och pris :p hehe.. pusss ;)

Postat av: josse

jo det fattar jag väl;) hehe..

2010-11-15 @ 20:27:00
URL: http://josse87.blogg.se/dreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback