Friday (med betoning på fri)

Känner mig fylld av energi. Tänk så mycket jag har hunnit med och helgen har inte ens börjat ännu. Det bådar gott. Började dagen med att byta däck. Med vinterdäcken på (och ett antal tusenlappar fattigare) rullade jag sedan vidare mot jobbet. Efter en arbetsdag på fyra timmar (med betalt för åtta) rullade jag sedan mot Ronneby för att möta upp båda (!!) mina bröder. Blev en trevlig långfika på Café och Matsal, något som verkligen inte tillhör det vanliga, med mycket prat om ditt och datt. Ikväll väntas parmiddag hemma hos oss och jag har nu städat undan lite inför det.

Det här med arbetsdagar på fyra timmar är inte så dumt. Borde införa fler sådana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback