24 bast

Jag skulle kunna skriva att jag vaknade med ett leende i morse, att jag var barnsligt förtjust över att det var min födelsedag och att jag var spänd över vad som skulle ske. Jag skulle kunna skriva det, men då hade jag ljugit. Istället gjorde tanken på att det var min födelsedag att jag helst bara ville dra täcket över huvudet och sova bort hela dagen. Framåt eftermidagen släppte dock alla negativa vibbar och dagen utvecklade sig väldigt bra. Jag är lyckligt lottad som har så fina vänner, en så fin familj, så fina arbetskamrater och en så fin pojkvän som uppvaktar mig på min stora dag.

Ikväll har hela familjen varit här på besök. Vankades trerätters och presenter. Dagens bästa födelsedagspresent var förresten en ny lägenhet. Ja alltså inte så att mamma och pappa kom hit och slängde fram ett par nycklar till en bostadsrätt, utan att Karlskronahem var vänliga nog att ge oss kontraktet på en lägenhet. Känns härligt!

Tack alla fina som uppvaktat mig idag, om så bara med ett meddelande på facebook! Det betyder mycket.

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis till lägenheten :) Vart ligger den? Och grattis ännu en gång på födelsedagen!!

Postat av: Camilla

Tack så mkt! Vi flyttar inte långt, utan bara till huset intill. Men ska bli skönt att få lite mer utrymme. :)

2010-11-10 @ 06:46:26
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback