Måsten.

Ja av nedanstående inlägg kan ni ju konstatera att jag har haft en superhelg. Hade verkligen önskat att det gav mig lite energi inför det som komma skall, men inspiration tycks vara en bristvara just nu. Första impulsen är att ge upp, lägga mig ner och utbrista "Jag vill inte mer. Uppsatsen är hopplös. Nu ger vi upp!". Inser dock att det vore ett enormt misstag och skall försöka att ge det absolut sista nu.

Det kommer ju bli en fantastisk uppsats (eller nåt). Så småningom. En dag kommer vi stå där, jag, Johanna och Marcus, med vår superuppsats och vara lyckligare än lyckligast. Vi kommer att gå på en fantastisk examensbankett och vara mycket stolta över allt vi åstadkommit under dessa fyra år. Med vår magisterexamen i företagsekonomi i hamn kommer vi vara störst, bäst och vackrast. Det är den bilden jag måste hålla mig fast vid nu. Måste. Måste. Måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback