Jag förespråkar att man ska åka kollekt...

Jag förespråkar att man ska åka kollektivt. Jag tycker inte att man ska vara själviskt lat, låta bli att tänka på framtiden och förorena vår natur. Men nu är jag irriterad (minst sagt). Idag har SJ slagit rekord i försening i mina mått mätt. Det är INTE okej att ställa in ett tåg, informera resenärerna att tåget ersätts med buss för att sedan ångra sig och informera att resenärerna får invänta nästa tåg. Det är INTE okej att det tåget sedan är försenat 45 minuter, för att sedan bli informerad om att tåget i Emmaboda redan avgått o att vi glatt får vänta där ytterligare en timme. Där är jag nu. Om det sedan kommer ngn buss eller tåg återstår att se. Tack SJ för en underbar fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback