Hopp och förtvivlan

Spenderat större delen av dagen med att se frågande ut, suckat djupt och tänkt så det knakat. Vi har hamnat i någon form av återvändsgränd och vet inte riktigt hur vi skall ta oss därifrån. Känslorna är många och vi pendlar mellan hopp och förtvivlan. Induktivt eller deduktivt - vilket passar egentligen bäst? Förhoppningen är att glödlampan skall tändas imorgon.

Efter magisteruppsatsandet har jag handlat, diskat, lagat mat, dammsugit och nu är tumlar tvätten omkring i tvättmaskinen. Precis sjunkt ner i soffan och här kommer jag bli kvar. Tills tvätten är klar i alla fall.

I övrigt är tankarna många. Planerna inför allt som skall ske innan sommaren och allt som skall ske under sommaren är många. Ju mer jag funderar på det, desto mer känns det som ett riktigt beslut. Det blir nog bra. Till slut.


Kommentarer
Postat av: malin

vi har idag valt deduktiv. jag känner mig nöjd med det beslutet... ;)

Postat av: Camilla

Ja vi har också valt. TRE gånger! :P

2010-05-04 @ 20:10:22
URL: http://camiiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback